تبلیغات و سرمایه گذاری

در مورد تبلیغات و افزایش سرمایه گذاری شما تولید محتوا میشه

تبلیغات و سرمایه گذاری

در مورد تبلیغات و افزایش سرمایه گذاری شما تولید محتوا میشه

اینورتر مناسب کارخانه شما

با توجه به اینکه بزرگترین هدف و سیاست مجموعه فراز کنترل خدمات رسانی صحیح و به موقع به مشتریان و صنایع مختلف می باشد.  بنابراین مشتریان عزیز در سراسر ایران بعد از خرید دستگاه جهت نصب و راه اندازی یا مسائل مربوط به تنظیمات نرم افزاری و به طور کل تمامی موارد مربوط به اینورتر و پروژه می توانند با واحد فنی فراز کنترل تماس گرفته و دقیق و به موقع مورد راهنمایی قرار گیرند. گروه صنعتی فراز کنترل از سال 1396 تا کنون به عنوان اولین و پرفروش ترین نماینده رسمی اینورتر - اینورتر - های iMaster کره جنوبی بوده که به لحاظ عملکرد قوی در سیستم فروش توانسته است مشتریان فراوانی را در سراسر ایران جذب کند. شرکت LS به عنوان اولین عرضه کننده درایو با کاربرد عمومی در کره جنوبی و پیشرو صنعت درایو در این کشور، اینورترهای متنوعی را جهت استفاده در کاربردهای مختلف تولید مینماید. همچنین باید در نظر بگیرید که سرعت تخمین زده شده (که با استفاده از جریانهای شار و گشتاور و مدل موتور محاسبه میشوند) در یک حلقه بسته سوم بازخورد گرفته . آینده اینورترها

میشوند که این حلقه برای کنترل سرعت موتور مورد استفاده قرار میگیرد.

اینورتر ADT مدل A1 از قدرتمندترین مدل های اینورتر آیمستر است و برای استفاده در پروژه ها دائمی و طولانی مدت و سنگین استفاده میشود. اینورتر های iMASTER ADT از نظر سخت افزار و نرم افزار کاملا حرفهای و بدون نقص طراحی شدند به همین دلیل میتوان گفت یکی از اینورترهای درجه یک که در بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی مورد استفاده قرار میگیرد اینورتر آیمستر است. در مدل A1 به دلیل دارا بودن سنسور NTC بر روی IGBT، از گرم شدن بیش از اندازه هیت سینک جلوگیری به عمل می آید. اینورتر های iMaster در چند مدل تولید می شوند و تا چه توانی را پوشش می دهند؟ درایو آیمستر A1 به صورت تک فاز 220 ولت و سه فاز 380 ولت و محدوده ی توانی 5.5 تا 160 کیلووات تولید می شود اما تا توان 132 کیلووات در بازار ایران موجود است. اینورتر (اینورتر) ای دی تی آیمستر U1 برای کاربری های سبک و به صورت ورودی تک فاز و ورودی سه فاز در محدوده ی توانی 0.4 تا 4 کیلووات طراحی و تولید شده است.

اینورتر IMASTER مدل E1 به صورت تک فاز و سه فاز با محدوده ی توانی 5.5 تا 350 کیلووات طراحی و تولید شده است. این مدل از اینورتر ADT,به دلیل استفاده در کاربری های عمومی و نیز قیمت بسیار مناسبی که دارد از پرفروش ترین مدل های اینورتر آی مستر است.این مدل از اینورتر (اینورتر) توانایی کنترل دور موتور تا توان ۵٫۵ کیلووات سه فاز را دارا است و تقریبا تمامی حالات و آپشن ها حفاظتی موتور را دارد. اینورتر (اینورتر) کاربرد بسیاری دارد و میتوان در دستگاههایی مانند انواع پمپهای صنعتی و ساختمانی، سیستمهای آبرسانی بوستر پمپ، فنهای صنعتی، آسانسور، انواع جرثقیل های سقفی و تاور کرینهای سنگین، نوار نقاله، دستگاهای اکسترودر، انواع ماشین آلات صنایع چاپ و … این اینورتر را میتوان در دستگاههای مختلف صنایع نساجی و چاپ و در پمپها و بوستر پمپها، نوارهای نقاله، جرثقیلها، فنها و کمپرسورها از این اینورتر استفاده کرد و به همین دلیل توانست امروزه در بازار ایران در بین کاربران جای خود را پیدا کند و با به شهرت و فروش بالایی دست یابد. در ایران به دلیل شرایط خاص اقتصادی و نوسان قیمت ارز، قیمت ثابت دادن برای محصولات وارداتی خاصی مانند اینورتر امرن کار دشواری است.

به همین دلیل اینورتر آی مستر در بسیاری از مواقع به نام اینورتر - اینورتر - ADT نیز معروف است. سری A1 آی مستر برای کاربری هایی که به گشتاور بالا نیاز دارند مناسب می باشد، از طرفی کاربری A1 به صورت دوگانه می باشد، به این معنی که درایو A1 به صورت ND و HD می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. اینورتر iMaster-U1 برای انواع کاربردهای عمومی مانند کنترل موتورهای صنعتی با کاربری سبک کاربرد دارد. همچنین توانایی تبدیل برق AC شهری، که برق متناوبی با ولتاژ ۲۲۰ ولت و فرکانس ۵۰ هرتز است را به برق DC دارد. اینورتر LS که یکی از محصولات شرکت بزرگ LS کره جنوبی است ، این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی LG می باشد تا یک دهه قبل اینورتر LG تولید میشد تا اینکه شرکت ال جی بخش اتوماسیون صنعتی و تجهیزات برق را از خود جدا کرد و زیر مجموعه ای بنام LS (Leading Solution) را تشکیل داد. شرکت ADT کره جنوبی که در زمینه ی تولید تجهیزات برق صنعتی فعالیت دارد، از سال 2016 نام اینورترهای تولید خود را از ADT به اینورتر iMaster تغییر 

https://arkainverter.ir/%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87/داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد