تبلیغات و سرمایه گذاری

در مورد تبلیغات و افزایش سرمایه گذاری شما تولید محتوا میشه

تبلیغات و سرمایه گذاری

در مورد تبلیغات و افزایش سرمایه گذاری شما تولید محتوا میشه

فرکانس اینورتر

کنترل پیشرفته جهت کاربری هایی چون بوستر پمپ و فن های خرید اینورتر ال اس میباشند که از طریق سیگنال آنالوگ ورودی به درایو به عنوان فیدبک از سیستم، توسط اینورتر کنترل میشوند. اینورتر IMASTER مدل E1 برای انواع کاربری های سبک، نیمه سنگین و سنگین مناسب است و همانند سری A1 دارای دو مد ND و HD می باشد. دارای فن خنک کننده و قابلیت on/off کردن فن به صورت دستی، استفاده از فن خارجی نیز امکان پذیر است. و علی رغم جثه کوچک، دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد. سری U1 آی مستر دارای مد های کنترلی V/F و SVC و همچنین کنترلر PID پیشرفته می باشد. حتما نوع کاربری و مد کنترلی مورد نیاز خود را به واحد فروش اعلام نمایید تا نوع مناسب درایو imaster را به شما پیشنهاد کنند. برای مشاهده اطلاعات کامل مدل های اینورتر - اینورتر - اینوت، لطفا در جدول زیر مورد مدنظر را انتخاب نموده و به صفحه مراجعه نمایید. مدل های مختلف درایو آیمسترE1, C1, U1 و A1 می باشد. اکنون با سری های مختلف درایو اینوت بیشتر آشنا خواهیم شد.

Enhance Your قیمت اینورتر With The following tips

و کلی مزایا و عملکردهای مثبت دارد که در پایین صفحه قسمت بیشتر بخوانید میتوانید مطالعه کنید. با توجه به این موارد و بودجه خود، میتوانید قیمت اینورتر را از فروشگاههای معتبر استعلام گرفته، و نسبت به خرید اقدام کنید. با توجه به این موارد و بودجه خود، میتوانید قیمت اینورتر را از فروشگاههای معتبر استعلام بگیرید، و نسبت به خرید اقدام کنید. درایو های ایمستر به واسطه کیفیت و قیمت مناسب، اخیرا در ایران مورد استفاده و توجه قرار گرفته است. مشخصه این اینورتر کره ای قیمت مناسب اش هستش که تونسته توی بازار ایران کم کم مطرح بشه. اینورتر آی مستر iMaster براساس تکنولوژی شرکت فوجی ( MINI - FRENIC ) توسط شرکت ADT کره جنوبی مونتاژ و در اختیار مشتریان این محصول در کره قرار گرفته است.درایو 0.4 کیلووات سه فاز ایمستر درایوی چند منظوره است که در حال حاضر تا توان 4کیلووات تولید می شود و روانه بازار می شود . ما در گروه پینیون این محصول را با قیمتی کاملا رقابتی به شما عرضه کردهایم. به علاوه همراه با محصول یک ضمانتنامه اصالت کالا هم به شما ارائه میشود تا خیالتان از بابت کیفیت محصول راحت باشد.

خیر حتی مصرف شما بیشتر هم خواهد شد. از زمان تاسیس خود، تمرکز خود را بر روی اتوماسیون صنعتی و انرژی برق گذاشته است و متعهد است به ارائه بهترین محصولات و خدمات برای رقابت پذیری بیشتر مشتریان. شرکت اینوت با نام لاتین "Shenzhen INVT Electric Co., Ltd" در سال 2002 در چین تاسیس شد. یکی از این شرکت ها که در کشور کره تاسیس شده است، برند تجاری IMASTER می باشد. از سوی دیگر، شرکت لیان الکتریک ویرا با برخورداری از تجربیات کافی و ارتباطات بین المللی بخش بازرگانی توانایی مناسبی برای تأمین سایر اقلام مورد نیاز مشتریان در سایر صنایع را به صورت خاص و سفارشی نیز دارا است. یکی از مهمترین اجزای اینورتر (اینورتر) که خود جزئی از بخش کنترل می باشد، برد کنترل است. به زبان ساده تر اینورتر یک دستگاه الکترونیک قدرت است که به وسیله آن میتوان سرعت موتورهای الکتریکی را کنترل کرد. تمرکز اصلیه این شرکت کره ای بر روی کنترل موتورها و راه های تبدیل نیرو با بهترین کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز دنیا قرار گرفته است.همچنین شرکت تولید کننده اینورتر آی مستر اولویت اصلی خود را رضایت مشتریان قرار داده است به طوری که امروزه کمتر کسی در صنعت برق پیدا میشود که نام آی مستر و اینورترهای آی مستر را نشنیده باشد.تکنسین های برق معمولا از اینورتر آی مستر برای انجام امورات خود استفاده میکنند به طوری که برند آی مستر در دنیای امروز از محبوب ترین تجهیزات برقی به حساب می آید.

اینورتر هایتک

از آنجا که در اینجا اینورتر یک عنصر اصلی است، بعضی اوقات درایو فرکانس متغیر به نام درایو اینورتر یا کلا اینورترنامیده می شود. همان طور که از نام های دیگر اینورتر پیداست، یک اینورتر (اینورتر) میتواند الکتروموتور یا موتور پمپ را در دورهای مختلف یا سرعت های متفاوت به حرکت درآورد. 6. امکان استفاده از برق تکفاز ۲۲۰ ولت به جای سه فاز ۳۸۰ ولت برای راه اندازی موتور سه فاز حداکثر با توان 4 کیلووات به این معنا که می توان با برق خانگی یک موتور سه فاز را کاملا به صورت عادی راه اندازی نمود. قبل از راه اندازی دستگاهها، از شارژ بودن باتری مورد استفاده در سیستم خود اطمینان حاصل کنید چون دستگاهها طوری طراحی شده اند تا در صورت کاهش شارژ باتری برای جلوگیری از تخلیه کامل آن، به صورت اتوماتیک قطع شوند. با استفاده از درایو به دلیل راه اندازی نرم موتور دیگر شاهد این ضربه ها نخواهیم بود و طول عمر موتور افزایش می یابد. اینورتر - اینورتر - به صورت هوشمند میزان بار وارده به موتور را تشخیص داده و متناسب با همان بار، به موتور جریان می دهد و این جریان در بسیاری از مواقع از جریان نامی موتور کمتر است. اینورتر ADT ، همان درایو آی مستر می باشد که در بازار به نام ADT نیز شناخته می شود و هیچ تفاوتی بین آن ها نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد