تبلیغات و سرمایه گذاری

در مورد تبلیغات و افزایش سرمایه گذاری شما تولید محتوا میشه

تبلیغات و سرمایه گذاری

در مورد تبلیغات و افزایش سرمایه گذاری شما تولید محتوا میشه

انتخاب پاوربانک

سلام سرکار خانم … سرکار خانم سلام، اگر از نظر مالی مشکلی ندارید میتونید قیمت پاوربانک فست شارژر  از بین برند انکر و بیسوس یک مدل 15 هزار میلی آمپر ساعت بخرید. سلام خسته نباشید من گوشیم آیفون ٨ پلاس هست و تازه باتریش رو عوض مردم ولى باتریش تقویت شده هست و ٣٠٠٠ خورده اى میلى آمپر هست میخواستم بدونم از چه برند پاور بانک و با چه ظرفیتى میتونم استفاده کنم ؟ سلام خسته نباشید گوشیه من آیفون۱۲مینیه از چه برند و مدل پاوری استفاده کنم خوبه؟ ارسلام عزیزم سلام برند باسئوس، برند نوظهور و با کیفیتی هستش، مدلش رو لیست قیمت های جدید - پاور بانک - پاوربانک های فست شارژ (پاور بانک) و عادی - اصفهان تل in 2022 (پاور بانک) بفرستین بررسی کنم. برند انکر برند فوق العاده عالی و با کیفیتی هستش و بهترین انتخاب رو شما کردید، در خصوص اینکه همیشه با پاوربانک شارژ کنید یا نه، من پیشنهادم اینه که نه اینطور نباشه. دوست عزیز سلام، شما برای گوشی خودتون میتونید از مدل زیر استفاده کنید، مدل خوب و با کیفیتی هستش. در حال حاضر برند انکر پاوربانک های خود را با 8 سری متفاوت به بازار عرضه میکند.

بنابراین میتوانید دو گوشی موبایل یا تبلت خود را با این پاوربانک شارژ کنید. ابعاد کوچک که به راحتی میتوانید آن را حمل کنید. همچنین فروشگاههای آنلاینی که میتوانید با اطمینان خاطر از اصل بودن کالا، محصولات مک دودو را تهیه کنید، به شما معرفی کنیم. اگر از نظر مالی مشکلی ندارید بنظرم همون برند Anker رو تهیه کنید. برای ایفون میتونید از برند انکر انتخاب کنید. مدل 1214 برند انکر جزو پاوربانک های خوب با امکانات بسیار خوب هستش، مناسب گوشی ایفون هم هستش و تردیدی برای خریدش نیست. این پاور قابلیت حمل بسیار بالایی نسبت به دیگر محصولات دارد و دستگاههای زیادی با آن سازگار Apple tv - پاور بانک - هستند. همچنین روی بدنه یک جای بند وجود دارد که در صورت علاقه مندی می توانید یک بند به آن آویزان کنید و آن را در دست بگیرید. در پایین نشان Romoss دیده می شود. این پاوربانک از طریق نشانگر LED، میزان شارژ باتری را به شما نشان میدهد. اگر پاوربانک شما از تکنولوژی مدیریت شارژ هوشمند برخوردار باشه نیاز به تعویض ندارید، چون خودش تشخیص میزان آمپر ورودی گوشی رو میده. سلام میخوام برای هدیه پاور بانک بخرم برای گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس ایا پاور پاوربانک انرجایزر مدل QE20007PQ ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت مناسب است؟

سلام ببخشید برای آیفون ٧ با ظرفیت ٢٠٠٠٠ میلی آمپر چه مدلی از برند انکر پیشنهاد میدید که قابلیت power IQ داشته باشه؟ سلام سرکار خانم، ببینید هر دو برند، برندهای خیلی خوب و با کیفیت هستند ولی انرجایزر از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه تر هستش. برند انرجایزر جزء با کیفیت ترین پاوربانک های بازار محسوب میشه و به نظرم برای خرید یک هدیه مقرون بصرفه بهترین انتخاب هستش. سلام، ممنونم برای ایفون 12 پرومکس بهترین گزینه میتونه برند انکر باشه و برند انرجایزر میتونه انتخاب دوم شما باشه. سلام من گوشیم ایفون Xs هست باید چند امپر بگیرم؟ سلام عرض ادب استاد تا چند درصد بهتره باطری گوشی رو شارژ کرد ؟ سلام عرض ادب استاد ببخشید من یه پاورشیامی ۱۰هزار دارم قسمت داخلیه محل شارژ پاور چهار رشته سیمه معمولا اورجینالا یک تکه هستن آیا این فیکه ؟ سلام عرض ادب استاد آیا پاوربانک باسئوس ۲۰/۰۰۰ ۲۲وات برای آیفون گزینه مناسبی هست ؟ پاوربانک مناسب ۲۲ واتی برای آیفون چه گزینه ای رو پیشنهاد می کنید ؟ دلیل بعدی هرز رفتن بخشی از انرژی در خلال انتقال شارژ توسط کابل ها و اتصالات است که بخشی از شار در حین انتقال صرف می شود و در واقع بصورت ناخالص مصرف می شود.

اصلا همین که داریم این مقالرو میخونیم دلیل بر اینه که شارژ معمول باتری گوشیمون نیاز روز مره مارو جواب نمیده حالا یا به دلیل بازی زیاد با تلفن همراه،وبلاگ گردی و عدم دسترسی به شارژر یا برق و غیره و غیره .بهترین راهکارش استفاده از یک پاور بانکه خوبه که ما سعی میکنیم به این مسئله بپردازیم . اتفاقی که بدون شک برای همه ما اتفاق افتاده است. با رونق گرفتن گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند و سایر لوازم های الکترونیکی داشتن یک پاور بانک ضروری است. با عرض سلام، ممنون بابت توضیحاتی که ارائه کردید. قبلا شاید از باتری های اضافه در این زمینه استفاده میشد اما امروزه با توجه به اینکه راهکار های جدیدی ارائه شده است، استفاده از پاور بانک می تواند بهترین گزینه شما برای شارژ کردن تلفن همراهتان باشد. شما می توانید با توجه به خواسته های خودتان و بازه قیمتی مورد نظرتان، یکی از این محصولات را خریداری کرده و با آسودگی خیال تا سالیان سال استفاده کنید.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد