تبلیغات و سرمایه گذاری

در مورد تبلیغات و افزایش سرمایه گذاری شما تولید محتوا میشه

تبلیغات و سرمایه گذاری

در مورد تبلیغات و افزایش سرمایه گذاری شما تولید محتوا میشه

فرکانس اینورتر

کنترل پیشرفته جهت کاربری هایی چون بوستر پمپ و فن های خرید اینورتر ال اس میباشند که از طریق سیگنال آنالوگ ورودی به درایو به عنوان فیدبک از سیستم، توسط اینورتر کنترل میشوند. اینورتر IMASTER مدل E1 برای انواع کاربری های سبک، نیمه سنگین و سنگین مناسب است و همانند سری A1 دارای دو مد ND و HD می باشد. دارای فن خنک کننده و قابلیت on/off کردن فن به صورت دستی، استفاده از فن خارجی نیز امکان پذیر است. و علی رغم جثه کوچک، دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد. سری U1 آی مستر دارای مد های کنترلی V/F و SVC و همچنین کنترلر PID پیشرفته می باشد. حتما نوع کاربری و مد کنترلی مورد نیاز خود را به واحد فروش اعلام نمایید تا نوع مناسب درایو imaster را به شما پیشنهاد کنند. برای مشاهده اطلاعات کامل مدل های اینورتر - اینورتر - اینوت، لطفا در جدول زیر مورد مدنظر را انتخاب نموده و به صفحه مراجعه نمایید. مدل های مختلف درایو آیمسترE1, C1, U1 و A1 می باشد. اکنون با سری های مختلف درایو اینوت بیشتر آشنا خواهیم شد.

Enhance Your قیمت اینورتر With The following tips

و کلی مزایا و عملکردهای مثبت دارد که در پایین صفحه قسمت بیشتر بخوانید میتوانید مطالعه کنید. با توجه به این موارد و بودجه خود، میتوانید قیمت اینورتر را از فروشگاههای معتبر استعلام گرفته، و نسبت به خرید اقدام کنید. با توجه به این موارد و بودجه خود، میتوانید قیمت اینورتر را از فروشگاههای معتبر استعلام بگیرید، و نسبت به خرید اقدام کنید. درایو های ایمستر به واسطه کیفیت و قیمت مناسب، اخیرا در ایران مورد استفاده و توجه قرار گرفته است. مشخصه این اینورتر کره ای قیمت مناسب اش هستش که تونسته توی بازار ایران کم کم مطرح بشه. اینورتر آی مستر iMaster براساس تکنولوژی شرکت فوجی ( MINI - FRENIC ) توسط شرکت ADT کره جنوبی مونتاژ و در اختیار مشتریان این محصول در کره قرار گرفته است.درایو 0.4 کیلووات سه فاز ایمستر درایوی چند منظوره است که در حال حاضر تا توان 4کیلووات تولید می شود و روانه بازار می شود . ما در گروه پینیون این محصول را با قیمتی کاملا رقابتی به شما عرضه کردهایم. به علاوه همراه با محصول یک ضمانتنامه اصالت کالا هم به شما ارائه میشود تا خیالتان از بابت کیفیت محصول راحت باشد.

خیر حتی مصرف شما بیشتر هم خواهد شد. از زمان تاسیس خود، تمرکز خود را بر روی اتوماسیون صنعتی و انرژی برق گذاشته است و متعهد است به ارائه بهترین محصولات و خدمات برای رقابت پذیری بیشتر مشتریان. شرکت اینوت با نام لاتین "Shenzhen INVT Electric Co., Ltd" در سال 2002 در چین تاسیس شد. یکی از این شرکت ها که در کشور کره تاسیس شده است، برند تجاری IMASTER می باشد. از سوی دیگر، شرکت لیان الکتریک ویرا با برخورداری از تجربیات کافی و ارتباطات بین المللی بخش بازرگانی توانایی مناسبی برای تأمین سایر اقلام مورد نیاز مشتریان در سایر صنایع را به صورت خاص و سفارشی نیز دارا است. یکی از مهمترین اجزای اینورتر (اینورتر) که خود جزئی از بخش کنترل می باشد، برد کنترل است. به زبان ساده تر اینورتر یک دستگاه الکترونیک قدرت است که به وسیله آن میتوان سرعت موتورهای الکتریکی را کنترل کرد. تمرکز اصلیه این شرکت کره ای بر روی کنترل موتورها و راه های تبدیل نیرو با بهترین کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز دنیا قرار گرفته است.همچنین شرکت تولید کننده اینورتر آی مستر اولویت اصلی خود را رضایت مشتریان قرار داده است به طوری که امروزه کمتر کسی در صنعت برق پیدا میشود که نام آی مستر و اینورترهای آی مستر را نشنیده باشد.تکنسین های برق معمولا از اینورتر آی مستر برای انجام امورات خود استفاده میکنند به طوری که برند آی مستر در دنیای امروز از محبوب ترین تجهیزات برقی به حساب می آید.

اینورتر هایتک

از آنجا که در اینجا اینورتر یک عنصر اصلی است، بعضی اوقات درایو فرکانس متغیر به نام درایو اینورتر یا کلا اینورترنامیده می شود. همان طور که از نام های دیگر اینورتر پیداست، یک اینورتر (اینورتر) میتواند الکتروموتور یا موتور پمپ را در دورهای مختلف یا سرعت های متفاوت به حرکت درآورد. 6. امکان استفاده از برق تکفاز ۲۲۰ ولت به جای سه فاز ۳۸۰ ولت برای راه اندازی موتور سه فاز حداکثر با توان 4 کیلووات به این معنا که می توان با برق خانگی یک موتور سه فاز را کاملا به صورت عادی راه اندازی نمود. قبل از راه اندازی دستگاهها، از شارژ بودن باتری مورد استفاده در سیستم خود اطمینان حاصل کنید چون دستگاهها طوری طراحی شده اند تا در صورت کاهش شارژ باتری برای جلوگیری از تخلیه کامل آن، به صورت اتوماتیک قطع شوند. با استفاده از درایو به دلیل راه اندازی نرم موتور دیگر شاهد این ضربه ها نخواهیم بود و طول عمر موتور افزایش می یابد. اینورتر - اینورتر - به صورت هوشمند میزان بار وارده به موتور را تشخیص داده و متناسب با همان بار، به موتور جریان می دهد و این جریان در بسیاری از مواقع از جریان نامی موتور کمتر است. اینورتر ADT ، همان درایو آی مستر می باشد که در بازار به نام ADT نیز شناخته می شود و هیچ تفاوتی بین آن ها نیست.

اینورتر دستگاهی است که می تواند جریان مستقیم برق را به جریان متناوب تبدیل کند. اینورتر هایتک  مصرف برق کمتر به این معنی نیست که جوشکار میتواند بجای یک ولتاژ بالا از ولتاژهای کمتر استفاده کند بلکه به این معناست که میتواند در فضاهای باریک تر نیز از آنها بهره مند شوید. در بسیاری از مواقع، این جریان از جریان نامی موتور کمتر است. میزان جریان خروجی و ولتاژ دستگاه جوش اینورتر را میتوان تنظیم کرد و در حین جوشکاری، با کمک یک پیچ یا ولوم، آن را کنترل نمود. از دیگر موارد هم میتوان به قیمت بالای دستگاه جوش اشاره کرد که تعمیر آن ها نیز گران قیمت است. علاوه بر این میتوان گفت که اینورتر و دستگاه جوش در واقع دارای سطح مصرف انرژی بسیار کمتری هم هستند و شما می توانید در جریان های خانگی مختلف از آنها استفاده کنید. این کنترل دور، بسته به عملکرد موتور، قابلبرنامهریزی و تغییر میباشد. به همین دلیل از جریان برق AC به عنوان جریان برق اصلی در شهرها استفاده می شود. اینورتر ال اس LS600 از سری اینورترهایی است که شرکت ال اس در گذشته تولید می کرد و در حال حاضر دیگر تولید نمی شود، اما اینورتر - اینورتر - دست دوم LS600 ال اس در بازار هم چنان موجود است، اما پیشنهاد می گردد از خرید اینورتر دست دوم خودداری نموده و به جای آن از اینورترهای سری IG5 به عنوان جایگزین استفاده شود.

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات دکتر ابزار، تلاش داشته است تا با همکاری شرکت های تولید کننده و توزیع کننده ابزار در ایران برندهای مختلفی از اینورتر را به بازار ارائه کند و با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان کالا قرار دهد. در ایران فرکانس برق شهری معادل 50 هرتز است. جریان برق شهری با فرکانس 50 هرتز و ولتاژ 220 ولت به صورت AC وارد اینورتر می شود. فناوریهای مورد استفاده از اینورتر (اینورتر) معمولا به صرفه هستند. درایو در ماهیت برق تغییر ایجاد نمی کند و تنها با دستکاری ولتاژ و فرکانس، آن را به میزان مورد نظر تبدیل می کند. اگر نیاز به تغییر سرعت در کاربرد خود دارید، اینورتر - اینورتر - (VFD) به آسانی با افزایش یا کاهش سرعت موتور می تواند موتور را با نیاز شما منطبق کند. بخش کنترل خود به سه قسمت؛ برد کنترل(محل پردازش سیگنال های ورودی به درایو، مغز سیستم)، ترمینال برد (اعمال کنترلی مثل اتصال سنسور به درایو، کم و زیاد کردن دور موتور) و کی پد (انجام تنظیمات) است. کنترل: این بخش از سه قسمت کی پد، ترمینال برد و برد کنترل تشکیل شده است. مشکل اصلی برق AC این است که این نوع جریان برای استفاده در آینده قابل ذخیره کردن نیست.

دارای کی پد گرافیکی چند زبانه که امکان کپی کردن پارامترها را از یک درایو به درایو دیگر فراهم می کند. 7. امکان خاموش و روشن کردن موتور بدون این که برق اصلی قطع یا وصل شود. جریان AC که توسط این دستگاه تولید می شود، در مدار به ولتاژ و فرکانس مورد نیاز دستگاه تبدیل می شود. علاوه بر این می توان به طور دستی عملکرد اینورتر را تست کرد. پس استفاده از این اینورترها برای این دستگاه ها پیشنهاد می شود. از کامپیوتر گرفته تا ابزارهای مربوط به حمل و نقل، اینورترها تأمین کننده جریان برق AC هستند. اینورتر ها این قابلیت را دارند فرکانس و سطح ولتاژ تولیدی را توسط تقویت کننده ها به سطح ولتاژ و فرکانس دلخواه تبدیل کرده و برق AC خروجی را با ولتاژ و فرکانس مورد نیاز کاربر تامین و تولید کنند. در این مقاله به بررسی جواب سوال اینورتر چیست پرداختیم و همانطور که دیدید اینورترها از اجزای مهم و اصلی مدارات الکتریکی هستند و یک تکنسین طراحی و تعمیر بردهای الکتریکی باید قادر باشد مدارات اینورتر را نیز تست، عیب یابی و تعمیر کند. درایو صنعتی، برق تولید نمی کند و برق از طریق منبع برق مستقیم تامین می شود.

پس بهتر است یا از یک باتری پرتوان یا از یک باتری دیگر در اتومبیل خود استفاده کنید. نیرونوین نمایندگی یاسکاوا در ایران می باشد که اجناس خود را با گارانتی بدون قید و شرط به همراه 5 سال خدمات پس از فروش ارائه می کند. بطوریکه آزمایشات مختلف بر روی این نوع اینورتر کیفیت بالای این محصول را نسبت به محصولات مشابه مورد استفاده در ایران را به اثبات رسانیده است.کیفیت موج سینوسی این نوع اینورتر (اینورتر) های در سطح High Tech می باشد.محصولات این شرکت فناوری نوین اینورترهای سینوسی خالص ( یا تکنولوژی بالا در کیفیت موج سینوسی) می باشند. از آنجایی که میگویند اینورترها دارای کاراییهای بیشتری هستند آنچه که باید بدانید این است که شما می توانید قوسهایی با ثبات بالاتر را ایجاد کنید و به همین دلیل هم جوشکاری هایی که در اینورتر مورد استفاده قرار می گیرند برای کارایی و پایداریهای بهتری مورد استفاده هستند. 4. در صنعت برای فعالیت هایی با گشتاور ثابت مانند میکسر، نوار نقاله و …

https://arkainverter.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88-%d9%87%d8%a7%db%8c%d8%aa%da%a9-hitek/

قدرت خرید کارخانه ها برای اینورتر

سه فاز را کنترل کرد بدون آنکه قدرت و گشتاور موتور کاهش پیدا کند. خرید اینورتر آیمستر  درواقع اینورتر یا درایو AC به دستگاهی گفته می شود که به کمک آن می توان سرعت یک موتور AC سه فاز را کنترل کرد بدون آنکه قدرت و گشتاور موتور کاهش یابد. به صورت کلوز لوپ می باشد و به همین دلیل این درایو را به صورت مستقیم و برای خیلی از کارخانجات صنعتی که دارای برق سه فاز و کاربری سنگین هستند می توان استفاده کرد. برای ورودی تک فاز توجه به چند نکته دیگر حائز اهمیت است. در کنار توان، ولتاژ و امکانات کنترلی، برخی از مشخصات سخت افزاری در درایوها تفاوت قابل توجه ایجاد میکنند و نهایتا قیمت انواع اینورتر (اینورتر) رو دستخوش تغییر میکنن. میزان کارایی و عملکرد دستگاه جوشکاری، یکی از موارد مهمی است که در خرید این محصول باید به آن توجه کنید. با گذشت زمان این شرکت به دلیل برخورداری از دانش فنی بالا، کسب تجربیات ارزشمند و علاقهمندی سرمایه گذاران به تدریج به یکی از برترین مشاوران، طراحان و تأمین کنندگان برند تجهیزات صنعتی تبدیل شد.

جهت خرید و استعلام اینورترهای LS و دریافت لیست قیمت اینورتر ال اس می توانید با شماره های شرکت نیک صنعت زیر تماس حاصل بفرمایید. جریان خروجی هر سه فاز موتور را با آمپرمتر انبری اندازه بگیرید. جریان خروجی هر سه فاز موتور را اندازه بگیرید. در این نوع اینورترها شکل موج خروجی به شکل سینوسی است. اما به نسبت دو مورد دیگر برق کمتری دارد. اینورتر IMASTER مدل A1، دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت سایر رقبای آسیایی خود مانند برند LS دارد و این مدل را می شود مشابه مدل LS IS7 در نظر گرفت ولی با قیمت بسیار مناسب که همان آپشن ها و مدهای کنترلی را در اختیار، کاربر قرار می دهد. این درایو دارای ولتاژ سه فاز است و در توان هایی با رنج 0.75 کیلو وات تا 375 کیلووات ارائه می شود. در این جستار ( مطلب ) آموزشی در تارنمای آی سی ۲۰۰۰ کوشش میکنیم تا به موضوع اینورتر ماشین، راهنمای استفاده از اینورتر خودرو و چگونگی خرید مطمئن از فروشگاههای معتبر اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت بپردازیم ( لینک خرید در بخش پایین همین نوشتار است ). همچنین میکوشیم که یک راهنمای استفاده درست از دستگاه مبدل برق ۱۲ به ۲۲۰ ارائه دهیم تا شما بتوانید با خواندن این راهنما و رعایت اصول کاری برای سالها از دستگاه مبدل خود استفاده کنید.

می توان این درایوها را برای کاربرد های سبک و توان پایین مثل فن های کوچک و متوسط، پمپ های خانگی و متوسط، نوار نقاله های کوچک و کنترل دور فن استفاده کرد . سری ig5a ال اس در مدل تکفاز از رنج 0.4 کیلو وات تا 5.5 کیلووات ارائه می شود و به همین دلیل می توانید این درایو را به صورت مستقیم برای خیلی از کاربری هایی که برق سه فاز ندارید و می خواهید با برق تکفاز موتور یا آسانسور یا بالابر و غیره را راه اندازی کنید به صورت مستقیم استفاده کنید. نیازهای خاص فرآیندی و سیستمی، همچون دقت بالا و دقیق در کنترل سرعت، ارتباط با شبکه های صنعتی و غیره … بخش تولیدات تجهیزات برقی و اتوماسیون و ابزار دقیق شرکت LG با نام LS تولید و ارائه می گردد. برند LS Drive از درایوهای فرکانس متغیر است که طبق استانداردهای دقیق ال جی در خط تولید شرکت ساخته میشود . شرکت ها و فروشگاه های بسیاری در ایران اقدام به فروش اینورترهای یاسکاوا می کنند که بعضا به دروغ عنوان می کنند که نمایندگی رسمی اینورتر (اینورتر) های یاسکاوا هستند اما در عوض اجناس فیک یاسکاوا را به مشتریان ارائه می کنند.

شرکت گرین یکی دیگر از تولیدکنندگان کولر گازی است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته به تولید کولر گازیایستاده میپردازد. ما مفتخریم که تمامی خدمات مرتبط با برند LS را در مجموعه الکترو صنعت پارسه با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم. لیست خطا های اینورتر - اینورتر - ال اس IG5A موضوع این آموزش ما در کالنجی است و در این آموزش برق صنعتی می خواهیم به خطا های درایو مدل IG5A بپردازیم. یعنی درایو 55 کیلوات مدل سبک کار، برای کارکرد روی 55 کیلووات بار طراحی شده. برای پمپ و فن از اینورترهای با گشتاور متغییر و برای آسانسور و نوار نقاله و چرثقیل از اینورتر - اینورتر - با گشتاور ثابت و برای اکسترودر از اینورتر با فیدبک PG بهربرداری می کنند. سلام ،ببخشید من میخوام سیستم ماشینمو با مبدل وصل کنم به برق شهری باید از چند واتش استفاده کنم؟ در این سیستم سوئیچها به طور مکمل کار خواهند کرد. پالس گیت سوئیچها با مقایسه این دو سیگنال تولید میشود. درایو سری H100 نسل جدید مدل IP5 ال اس بوده و یک درایو کامپکت با عملکردی عالی و پیشرفته در اتوماسیون صنعتی است و مختص به کاربردهای پمپ و فن و HVAC است و قابلیت بوستر پمپ دارد.

https://arkainverter.ir/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1-imaster/

انتخاب پاوربانک

سلام سرکار خانم … سرکار خانم سلام، اگر از نظر مالی مشکلی ندارید میتونید قیمت پاوربانک فست شارژر  از بین برند انکر و بیسوس یک مدل 15 هزار میلی آمپر ساعت بخرید. سلام خسته نباشید من گوشیم آیفون ٨ پلاس هست و تازه باتریش رو عوض مردم ولى باتریش تقویت شده هست و ٣٠٠٠ خورده اى میلى آمپر هست میخواستم بدونم از چه برند پاور بانک و با چه ظرفیتى میتونم استفاده کنم ؟ سلام خسته نباشید گوشیه من آیفون۱۲مینیه از چه برند و مدل پاوری استفاده کنم خوبه؟ ارسلام عزیزم سلام برند باسئوس، برند نوظهور و با کیفیتی هستش، مدلش رو لیست قیمت های جدید - پاور بانک - پاوربانک های فست شارژ (پاور بانک) و عادی - اصفهان تل in 2022 (پاور بانک) بفرستین بررسی کنم. برند انکر برند فوق العاده عالی و با کیفیتی هستش و بهترین انتخاب رو شما کردید، در خصوص اینکه همیشه با پاوربانک شارژ کنید یا نه، من پیشنهادم اینه که نه اینطور نباشه. دوست عزیز سلام، شما برای گوشی خودتون میتونید از مدل زیر استفاده کنید، مدل خوب و با کیفیتی هستش. در حال حاضر برند انکر پاوربانک های خود را با 8 سری متفاوت به بازار عرضه میکند.

بنابراین میتوانید دو گوشی موبایل یا تبلت خود را با این پاوربانک شارژ کنید. ابعاد کوچک که به راحتی میتوانید آن را حمل کنید. همچنین فروشگاههای آنلاینی که میتوانید با اطمینان خاطر از اصل بودن کالا، محصولات مک دودو را تهیه کنید، به شما معرفی کنیم. اگر از نظر مالی مشکلی ندارید بنظرم همون برند Anker رو تهیه کنید. برای ایفون میتونید از برند انکر انتخاب کنید. مدل 1214 برند انکر جزو پاوربانک های خوب با امکانات بسیار خوب هستش، مناسب گوشی ایفون هم هستش و تردیدی برای خریدش نیست. این پاور قابلیت حمل بسیار بالایی نسبت به دیگر محصولات دارد و دستگاههای زیادی با آن سازگار Apple tv - پاور بانک - هستند. همچنین روی بدنه یک جای بند وجود دارد که در صورت علاقه مندی می توانید یک بند به آن آویزان کنید و آن را در دست بگیرید. در پایین نشان Romoss دیده می شود. این پاوربانک از طریق نشانگر LED، میزان شارژ باتری را به شما نشان میدهد. اگر پاوربانک شما از تکنولوژی مدیریت شارژ هوشمند برخوردار باشه نیاز به تعویض ندارید، چون خودش تشخیص میزان آمپر ورودی گوشی رو میده. سلام میخوام برای هدیه پاور بانک بخرم برای گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس ایا پاور پاوربانک انرجایزر مدل QE20007PQ ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت مناسب است؟

سلام ببخشید برای آیفون ٧ با ظرفیت ٢٠٠٠٠ میلی آمپر چه مدلی از برند انکر پیشنهاد میدید که قابلیت power IQ داشته باشه؟ سلام سرکار خانم، ببینید هر دو برند، برندهای خیلی خوب و با کیفیت هستند ولی انرجایزر از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه تر هستش. برند انرجایزر جزء با کیفیت ترین پاوربانک های بازار محسوب میشه و به نظرم برای خرید یک هدیه مقرون بصرفه بهترین انتخاب هستش. سلام، ممنونم برای ایفون 12 پرومکس بهترین گزینه میتونه برند انکر باشه و برند انرجایزر میتونه انتخاب دوم شما باشه. سلام من گوشیم ایفون Xs هست باید چند امپر بگیرم؟ سلام عرض ادب استاد تا چند درصد بهتره باطری گوشی رو شارژ کرد ؟ سلام عرض ادب استاد ببخشید من یه پاورشیامی ۱۰هزار دارم قسمت داخلیه محل شارژ پاور چهار رشته سیمه معمولا اورجینالا یک تکه هستن آیا این فیکه ؟ سلام عرض ادب استاد آیا پاوربانک باسئوس ۲۰/۰۰۰ ۲۲وات برای آیفون گزینه مناسبی هست ؟ پاوربانک مناسب ۲۲ واتی برای آیفون چه گزینه ای رو پیشنهاد می کنید ؟ دلیل بعدی هرز رفتن بخشی از انرژی در خلال انتقال شارژ توسط کابل ها و اتصالات است که بخشی از شار در حین انتقال صرف می شود و در واقع بصورت ناخالص مصرف می شود.

اصلا همین که داریم این مقالرو میخونیم دلیل بر اینه که شارژ معمول باتری گوشیمون نیاز روز مره مارو جواب نمیده حالا یا به دلیل بازی زیاد با تلفن همراه،وبلاگ گردی و عدم دسترسی به شارژر یا برق و غیره و غیره .بهترین راهکارش استفاده از یک پاور بانکه خوبه که ما سعی میکنیم به این مسئله بپردازیم . اتفاقی که بدون شک برای همه ما اتفاق افتاده است. با رونق گرفتن گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند و سایر لوازم های الکترونیکی داشتن یک پاور بانک ضروری است. با عرض سلام، ممنون بابت توضیحاتی که ارائه کردید. قبلا شاید از باتری های اضافه در این زمینه استفاده میشد اما امروزه با توجه به اینکه راهکار های جدیدی ارائه شده است، استفاده از پاور بانک می تواند بهترین گزینه شما برای شارژ کردن تلفن همراهتان باشد. شما می توانید با توجه به خواسته های خودتان و بازه قیمتی مورد نظرتان، یکی از این محصولات را خریداری کرده و با آسودگی خیال تا سالیان سال استفاده کنید.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9/