باگر نتوانستید به آن برسید، ما نکات اصلی را از پانل جمع بندی کرده ایم. توانایی ایجاد آگاهی، تعامل و تراکنش ها را در زمانی دارد که بسیاری از کانال های رسانه ای دیگر کوتاهی می کنند. هنگامی که با اجاره بیلبورد تبلیغاتی در کامرانیه در یک طرح رسانهای یکپارچه ترکیب میشود، ثابت میشود که دسترسی را افزایش میدهد، کمپین را تقویت میکند و مشتریان را به تعامل با برندها، چه آنلاین و چه در فروشگاه، سوق میدهد.
دسترسی موثر کمپین تبلیغاتی موثر
این کمپین پویا را در سراسر لندن راهاندازی کرد که از زمان محلی و پیشبینی برای بازتاب غروب شهر استفاده میکرد. نشان داده شده است که دسترسی کمپین های اینترنتی را تا 68 درصد و دسترسی کمپین های تلفن همراه را تا 316 درصد افزایش می دهد. مجری تبلیغات محیطی کامرانیه با نمایشگرهایی در قلب مراکز خرید، ایستگاههای قطار شلوغ، گوشههای شلوغ خیابانها و موارد دیگر، تنها یک تبلیغ این فرصت را دارد که صدها بیننده را به دست آورد. همچنین بسیار هدفمند است، به این معنی که هر تبلیغ در زمان مناسب به مخاطبان مناسب ارائه می شود. کمپین ها را می توان بر اساس مکان، زمان روز، روز هفته، جمعیت شناختی مخاطب و موارد دیگر هدف قرار داد.
چرا کمپین رسانه ای بعدی شما باید شامل دیجیتال خارج از خانه باشد؟
خلاقیت چشم نواز
میدان تایمز بدون نورهای درخشان، جسورانه و نمادین چگونه خواهد بود؟ به یک عنصر اصلی در زندگی ما تبدیل شده است و قابلیت های خلاقانه آن به برندها اجازه می دهد تا داستان خود را به روش های هیجان انگیز و چشم نواز بیان کنند. با صفحه نمایش های بزرگ، محتوای تعاملی و مکان های اصلی، تاثیری ایجاد می کند که کمپین های موبایل و دیجیتال به سادگی نمی توانند آن را بازسازی کنند. در مقایسه با این کانالهای دیگر، به عنوان کانالی با فناوری بیشتر و خلاقتر شناخته میشود. شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد دیجیتال خارج از خانه همچنین برای ارائه محیط های تبلیغاتی پویا، هیجان انگیز و مدرن، امتیاز بالاتری نسبت به هر کانال رسانه ای دیگر کسب می کند.
مکمل ایده آل برای آنلاین و موبایل
برای خریداران رسانههای دیجیتالی که مایلند کمپینهای آنلاین و موبایل موجود خود را با مکانهای پریمیوم و با تأثیرگذاری افزایش دهند، پلتفرم بازاریابی یک رسانه و جریان درآمد کاملاً جدید را باز میکند.
انتظار میرود تبلیغات دیجیتال خارج از خانه با 13.3% رشد کند تا نشان دهنده 19 میلیارد دلار هزینه تبلیغات سالانه تا سال 2019 باشد. بور اسمیت، مدیر عامل گفت: موقعیتی برای ایجاد امکان دسترسی به مخاطبان در مقیاس بزرگ به صورت برنامهای. ما هیجانزده هستیم که این بسته اولیه مخاطب را به خریداران رسانههای دیجیتالی که قبلاً ممکن است به دلیل عدم ادغام تبلیغات با موجودی خودکار و ابزارهای خرید، رزرو را در نظر نداشته باشند، تحویل دهیم.»
با معرفی برنامهای، دیجیتال خارج از خانه استانداردهای صنعت خرید رسانه را به چالش میکشد. با این حال، مانند هر تغییر دیگری، منحنی یادگیری برای درک واقعی مفهوم وجود دارد. پانلی که توسط میزبانی شد، با هدف کاهش این منحنی یادگیری با ابهام زدایی دیجیتالی خارج از خانه و توضیح اینکه چگونه خریداران رسانه می توانند از این رسانه تبلیغاتی قدرتمند بیشترین استفاده را ببرند، انجام شد.
مدیر توسعه کسب و کار خود ما، استفانی گوتنیک، بحث را رهبری کرد، در حالی که اعضای پانل آندیا کمپبل، شریک و مدیر تجزیه و تحلیل و بینش در و ایان میرم هلشتاین، معاون تعامل دیجیتال در بینش خود را در مورد چگونگی خروجی دیجیتال به اشتراک گذاشتند. خارج از خانه، آینده صنعت تبلیغات را شکل می دهد.
به زبان آنها صحبت کنید
به طور سنتی، صنعت خارج از خانه از یک زبان خاص برای توصیف صفحه نمایش و مخاطبان خود استفاده میکرد، زبانی که مستقیماً به اصطلاحاتی که خریداران رسانه های دیجیتال با آن آشنا هستند ترجمه نمی شد. این بدان معنی است که دیجیتال خارج از خانه به عنوان یک سیلو سرکش تلقی می شود که هرگز کاملاً با سایر همتایان رسانه های دیجیتال خود سازگار نیست.
برای برقراری ارتباط با این مخاطبان جدید، لازم است از اصطلاحات و زبانی که قبلاً برای تبلیغ کنندگان و خریداران رسانه رایج است استفاده کنید. این به آنها کمک می کند تا مزایای بیرون از خانه را درک کنند و رسانه را با کانال های رسانه ای که در حال حاضر روزانه با آنها کار می کنند مقایسه کنند.
«برای رسیدن به حرف صحبت کنید، با قیف و انتساب صحبت کنید. به زبان آنها صحبت کن.» - آندیا کمپبل
ایجاد زبان مشترک اولین گام برای مهار سیلوهای سرکش و اطمینان از ادغام موفقیت آمیز دیجیتال خارج از خانه در دنیای خرید رسانه است.
اجازه دهید اعداد داستان را بیان کنند
افزودن خارج از خانه به کمپین بازاریابی می تواند دسترسی را تا 300 درصد افزایش دهد. با این حال، خارج از خانه از همان آمار دسترسی یک به یک که بازاریابان به آن عادت کرده اند، پیروی نمی کند. این بدان معناست که تبلیغات کنندگان، بهویژه خریداران رسانههای دیجیتال، لزوماً نمیتوانند تأثیر واقعی را درک کنند.
«دادهها، آدرسپذیری، قابلیت اندازهگیری چیزی است که بازاریابان به آن اهمیت میدهند، به همین سادگی». - ایان
در حال کار بر روی استاندارد کردن روش های محاسبه دستیابی، تأثیر و سایر معیارها هستند تا مطمئن شوند که می تواند به آسانی مانند رسانه های تلفن همراه، آنلاین و اجتماعی در حال حاضر در یک کمپین قرار گیرد. این به خریداران رسانه ای اجازه می دهد تا نمای 360 درجه ای از کمپین دیجیتالی خود را ببینند.
برای آینده برنامه ای آماده شوید
پیشبینی میشود که برنامهنویسی بیشترین هزینه رسانهای را در سال 2018 دریافت خواهد کرد. با این حال، برای اینکه از این روند حداکثر استفاده را ببرد، خریداران رسانه باید موجودی و فرآیندهای تجاری خود را برای برنامه ریزی تبلیغات آماده کنند. این شامل حصول اطمینان از تطابق زبان و اعداد با آنچه خریداران به آن عادت کردهاند و ادغام با برای در دسترس قرار دادن موجودی در اختیار آنهاست.
"وظیفه صاحبان رسانه کمک به اتصال نقاط برای حل مشکلات آنها و ترغیب مردم به درک آنچه این دسته ارائه می دهد است." - ایان میرم هلشتاین
به عنوان اعضای صنعت دیجیتال خارج از خانه، ما همچنین باید به یاد داشته باشیم که خارج از خانه برای بسیاری از خریداران رسانه ای مفهومی جدید است و بنابراین، برای رهبران صنعت مهم است که به گفتگوی برنامه ای بپیوندند. استفاده از در یک کمپین رسانه ای مزایای زیادی دارد و این به ما بستگی دارد که منبع:
منبع: