اشتیاق و پشتکار شما را تا رسیدن به اهداف حرفه ای خود راه طولانی خواهد برد. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان شیخ فضل الله نوری ما زمان خوبی را با مشتریان قدیمی و جدید سپری کردیم، در پانل ها و سخنرانی های بسیاری شرکت کردیم و نگاهی اجمالی به صنعت داشتیم. اگر فرصت حضور در کنفرانس را نداشتید - یا جلسهای پشت سر هم جلسه داشتید و نتوانستید در نمایشگاه حاضر شوید - در اینجا برخی از موضوعات اصلی مطرح شده در امسال آمده است.
این ترکیب بسیار قدرتمند است!
بدون اشتیاق، شغل تبدیل به شغل می شود. بدون پشتکار، سفر به اهداف حرفه ای شما ممکن است دست نیافتنی به نظر برسد. برنامه نویسی برای مدتی طولانی موضوع داغ صنعت بوده است، اما امسال مجری تبلیغات محیطی اتوبان شیخ فضل الله نوری چیزی تغییر کرد. به جای چرخش حول و حوش اگرهای برنامهای برای مکالمه به «چگونه» و «وقت» تبدیل شد. هنگام انتخاب یک پلتفرم سمت تامین برای کار با چه مواردی باید در نظر بگیرید؟ چگونه SSP ها با گردش کار فعلی یکپارچه می شوند؟ وقتی شبکه شما به صورت برنامهریزی بفروشد به چه درآمد جدیدی دست خواهید یافت؟ برنامه نویسی دیگر یک مفهوم نظری برای نیست، بلکه یک فناوری است که تا حد زیادی اولین مورد انتظار خود را داشته است. برای آماده شدن، شبکه ها باید زودتر شروع به آماده سازی کنند. یافتن مناسب برای کار با آن و تصمیم گیری در مورد اینکه چه موجودی را در اختیار خریداران رسانه قرار دهید، از اولین گام ها برای مقابله است.
مربیای را پیدا کنید که به او اعتماد دارید و به او احترام میگذارید
با علائم دیجیتالی که اکنون در مراکز خرید، فرودگاه ها، گوشه های خیابان شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد و تقریباً هر مکان دیگری که فکرش را بکنید رایج است. رهبران بازار در حال تعیین نوار استانداردهای صنعت هستند، بازیگران بزرگ از طریق ادغام و ادغام نیروها را به هم می پیوندند، و مقدار زیادی از محصولات تکمیلی وارد حلقه می شوند. رقابت در صنعت شدید است.
این بدان معناست که اکنون زمان بحرانی است که نرمافزار، سختافزار و سایر تامینکنندگان صنعت به دقت استراتژی خود را تجزیه و تحلیل کنند تا اطمینان حاصل کنند که چیزی را ارائه میدهند که آنها را از رقبا متمایز میکند، از طریق تمایز محصول، رهبری هزینه یا تمرکز بر بازار.
کسانی که به سرعت این مفهوم را اتخاذ می کنند، می توانند از نیاز شکوفا به تبلیغات حداکثر استفاده را ببرند. به گفته نانسی فلچر، مدیر عامل و رئیس در کنار رسانه های دیجیتال به رشد خود ادامه می دهد، در حالی که اکثر اشکال تبلیغات سنتی در محیط پراکنده مخاطب امروزی با هم مبارزه می کنند." زمان بسیار خوبی برای عضویت در صنعت است.
تا دفعه بعد!
اکنون که از همه مهمانیها بهبود یافتهایم، پس از طوفان شن، شنها را از موهایمان تکان دادهایم و به گوشههای خودمان در جهان بازگشتهایم، زمان آن رسیده که صنعت دست به کار شود. بین آمادهسازی برای برنامهریزیها و نوآوریها برای رقابت یک نفره، همه در حالی که درآمدزایی را در ذهن خود نگه میداریم، مطمئن هستیم که همه برای مدت کوتاهی مشغول خواهند بود. ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم چه محصولات، خدمات و راه حل های جدیدی را در در سال آینده خواهیم دید.
در یک تجارت مبتنی بر فناوری، اغلب یک پارادوکس ظریف بین فروش و عملیات فناوری وجود دارد. در حالی که یک تیم از شعار «همیشه حق با مشتری است» پیروی میکند و به سمت فروش سوق داده میشود، تیم دیگر به تواناییهای عملی فناوریهای فعلی و موجودی موجودی نگاه میکند. حال، وقتی این دو رویکرد با هم هماهنگ نباشند، چه اتفاقی میافتد؟
متأسفانه، آنچه اغلب اتفاق می افتد این است که فروش به دلیل زمان پاسخ آهسته با مانع مواجه می شود، یا بدتر از آن، تیم چیزی را فروخته است که ارائه آن به طور غیر ضروری پیچیده است. پل زدن این شکاف بین فروش و عملیات دقیقاً هدف است، یک ابزار جدید مدیریت موجودی و تولید پیشنهاد که هر دو تیم عاشق آن خواهند شد.
با استفاده از یک پلتفرم متمرکز، کارایی را افزایش دهید
هنگام کار با سیستم های خارجی، مانند صفحات گسترده، برنامه ریزان و فروشندگان هر کدام از فضای کاری خود استفاده می کنند که می تواند بسیار ناکارآمد باشد. حتی اگر چندین عضو تیم در حال بررسی موجودی فعلی باشند، همه می توانند قبل از تایید کمپین با مشتری، مطمئن شوند که داده ها به روز هستند. این رویکرد یکپارچه کارایی را افزایش می دهد زیرا اکنون اطلاعات در همه زمان ها در دسترس همه تیم ها است.
بهبود ارتباطات بین فروش و عملیات
از آنجایی که کاملاً یکپارچه شدهاند، زمان رزرو کمپین فقط باید یک بار توسط فروش وارد شود، نه اینکه تیمهای زمان بندی به صورت دستی هر جزئیات را پس از تایید رزرو وارد کنند. این نه تنها کارایی را بهبود می بخشد، بلکه الزامات فنی و عملیاتی کمپین ها را بهتر شناسایی کرده و زودتر برآورده می شود. با وجود همه تیم ها در یک صفحه، کل گردش کار راه اندازی کمپین بسیار روان تر است.
افزایش فروش
الزامات مشتری را به جای ساعت، با موجودی موجود در چند ثانیه مطابقت دهید. فرآیند فعلی می تواند پر زحمت باشد، زیرا برنامه ریزان سعی می کنند بدون کمک ابزارهای خودکار، نیازهای مشتری را با در دسترس بودن فعلی مطابقت دهند. رویکرد خودکار احتمال بسته شدن فروش های جدید را افزایش می دهد و به تیم های فروش زمان بیشتری برای ایجاد روابط با مشتریان خود می دهد. علاوه بر این، هر گونه تغییر درخواستی در زمان بعدی را می توان به سرعت بررسی کرد.
پس از گذراندن نزدیک به 25 سال به عنوان یک شریک ارشد در ارنست اند یانگ، دانا از نردبان ضرب المثل بالا رفت تا مدیر مالی بسیاری از سازمان های پیشرو شود و سرانجام در اکتبر 2015 به پیوست. در حالی که او به موفقیت مالی روزانه کمک می کند، دانا همچنین نقش مهمی در شکل دادن به آینده صنعت ایفا می کند. دانا یک تاثیرگذار کلیدی در توسعه اولین راه حل برنامه ای خاص بود، و همچنان به کاوش در مسیرهایی که در آن و کل صنعت می توانند رشد کنند، بود. به افتخار روز جهانی زن، دانا بینشی در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک زن تجاری موفق و اینکه چگونه زنان دیگر می توانند راه او را دنبال کنند، به اشتراک گذاشت.
روز جهانی زن، دستاوردهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی زنان را جشن می گیرد. چرا این برای تو مهم است؟
روز جهانی زن متعهد به کمک به زنان و دختران برای رسیدن به جاه طلبی های خود است. من خوش شانس بودم که بخشی از شرکت هایی تبلیغات بودم که رهبران آنها در طول زندگی حرفه ای من این را پذیرفته اند. من همچنین خوش شانس بودم که رهبران و مربیانی دارم که به من الهام دادند تا از نظر حرفه ای بهترین باشم. در این مرحله از حرفهام، به دنبال فرصت هایی برای ارائه مربیگری و راهنمایی به زنان جوان حرفهای هستم، زیرا میدانم که چقدر میتواند برای شکل دادن به آینده شغلی آنها مهم باشد.
برای موفقیت در حرفه خود با چه موانع یا چالش هایی روبرو بوده اید؟ چگونه بر آنها غلبه کردید؟
من واقعاً در طول زندگی حرفه ای خود خوش شانس تبلیغات بودم که مربیانی داشتم که مرا زیر بال خود گرفتند و مربیگری و مشاوره ارائه کردند. از طریق همین مربیان بود که توانستم در مورد موقعیت های دشوار بحث کنم و راهنمایی های ارزشمندی دریافت کنم. هنوز هم امروز، من با مربی خود از در تماس هستم و چند بار در سال با او ملاقات می کنم. در حالی که او بازنشسته است، او یکی از اعضای فعال هیئت مدیره تعدادی از شرکت های دولتی کانادا است و من تا به امروز برای راهنمایی های او ارزش قائل هستم.
افتخارآمیزترین دستاورد حرفه ای شما چیست؟
زمانی که دخترم تنها 18 ماه داشت به عنوان شریک در ارتقاء یافتم. در آن تبلیغات زمان کمتر از 10 درصد از ترفیعات شریک زن بودند، چه رسد به یک زن با خانواده جوان! در راه کوچک خود، من معتقدم که توانستم الهام بخش زنان جوان حرفه ای باشم و الگویی برای نشان دادن آنچه ممکن است باشم. امروزه، رتبه های شریک زن، در حالی که 50 درصد نیست، افزایش چشمگیری داشته است.
منبع:
منبع: