تبلیغات و سرمایه گذاری

در مورد تبلیغات و افزایش سرمایه گذاری شما تولید محتوا میشه

تبلیغات و سرمایه گذاری

در مورد تبلیغات و افزایش سرمایه گذاری شما تولید محتوا میشه

کنترل برق با فاز های مختلف

هنگامی که شما شروع به راه اندازی یک بار در اینورتر (VFD) می کنید، نباید موتور یا بارگردان را درمعرض شوک فوری شروع کار قرار دهید بلکه می توانید به نرمی شروع نموده و در نتیجه سایش تسمه، چرخ دنده و بلبرینگ را از بین فروش اینورتر  ببرید. به طور کل می توان گفت که اینورترهای خورشیدی در صنعت به عنوان یک مبدل برق به کار می روند. 3) مبدل DC به AC یا اینورتر که شکل موج DC را با استفاده از سوئیچینگ IGBT ها به شکل موج AC با قابلیت کنترل فرکانس تبدیل می کند.


همانگونه که در مطالب بالا اشاره شد مهمترین گزینه برای خرید اینورتر مبدل برق ماشین، این است که بدانیم مجموع توان مصرفی دستگاههای برقی ما چه اندازه است. راستی تا حالا موقع خرید اینورتر صنعتی دقت کردید چرا مثلا اینورتر 2.2 و 5.5 کیلووات داریم. فروش انواع اینوترهای ADT درایو Imaster کرهشرکت ADT شرکت تولید کننده اینورتر و تجهیزات برق صنعتی در کشور کره جنوبی می باشد که در سال ۱۹۹۹ تاسیس گردیده است. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت (اینورتر). از نظر نرم افزار و سخت افزار اگر بخواهیم اینورتر HiTek را بررسی کنیم تمام امکانات لازم جهت کنترل پروسه های صنعتی را دارد.

اینورتر هایتک

اینورتر های ال اس همواره بدون نیاز به تعمیرات سالیان متمادی به کار خود ادامه میدهند و این نکته مثبت اینورتر های ال اس می - اینورتر - باشد. بدین سان، ما می توانیم هر فازی را که می خواهیم مثبت یا منفی کنیم و بدین ترتیب فرکانس مورد نظر خود را (اینورتر) تولید نماییم. اگر ما بخواهیم فرکانس موتور را به Hz ۳۰ کاهش دهیم، آنگاه ما به راحتی خروجی اینورتر را خیلی آهسته تر سوئیچ زنی می (اینورتر) کنیم. 

با توجه به مدار داخلی درایو، با تنظیم فرکانس سوئیچ زنی IGBT ها در اینورتر، درایو این قابلیت را به ما می دهد که با هر سرعتی که مد نظرماست، موتور را راه اندازی کنیم، در صورتی که بدون استفاده از درایو، فقط قابلیت راه اندازی موتور در یک فرکانس یعنی فرکانس شبکه را داشتیم. در یک سیستم انتقال جریان متناوب، توان راکتیو برای انتقال توان حقیقی بر روی شبکه مورد نیاز است. ضمنا به دو دسته تقسیم می شوند: تک فاز و سه فاز که خروجی همه آن ها سه فاز است؛ اگر اینورتری بالای 3 اسب بخار توان داشته باشد، فقط از ورودی سه فاز باید استفاده کرد.

اینورتر سه فاز به سه فاز از از اسمش هم پیداست که در ورودی بایستی سه فاز (اینورتر) بهش متصل کنیم. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از (اینورتر) ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب - اینورتر - تماس بگیرید. مدل بعدی اینورتر ADT iMaster ( ای دی تی آی مستر ) که میخواهیم در مورد آن صحبت کنیم سری iMaster A1 است که دقیقا معادل اینور IS7 در برند ال اس LS میباشد. برای اینکه عملکرد درایو را به خوبی درک کنیم، نیاز است تا مدار داخلی این تجهیز را بررسی کنیم.

 امیدواریم که به خوبی با قابلیت های این دستگاه آشنا شده باشید. این دستگاه بسته به توان موتور در ظرفیت های مختلفی ارائه می شوند مثلا برای یک موتور با توانی حدود 20 اسب بخار از اینورتر 20 HP استفاده می شود. علاوه بر این، استفاده از inverter ها کیفیت محصولات تولیدی شما را افزایش داده و هزینه های تولید محصول را کاهش می دهد. بدلیل کنترل بهینه فرکانس و ولتاژ موتور توسط inverter حفاظت بهتری برای موتور شما در مقابل مسائلی مانند اضافه بار الکترو حرارتی، حفاظت فاز، تحت ولتاژ، اضافه ولتاژ، و غیره ارائه می دهد. عمل کرده و مقدار بار وارد به موتور را تشخیص می دهد و متناسب با بار تشخیص داده شده، جریانی که اکثر مواقع کمتر از جریان نامی موتور است به آن می دهد.

اینورتر

این جریان معمولا 6 برابر جریان نامی موتور بوده که بسیار نامناسب است؛ اکنون اگر اینورتر به کار برده شود این اضافه جریان خیلی کمتر (اینورتر) خواهد شد. اگر این تجهیزات توسط اینورتر (VFD) ها با حصول اطمینان از بهینه بودن سرعت کاربردی موتور، کنترل شود، تجهیزات شما عمر بیشتری خواهند کرد و زمان خرابی آنها به دلیل تعمیرات کمتر خواهد شد. در بسیاری از کارهایی که از موتور های الکتریکی استفاده می شود،

 باید انرژی زیادی برای راه اندازی موتور صرف بشود که این حاکی از این است که باید موتورها توان بسیار زیادی داشته باشند تا ابتدای کار خوب عمل کنند با این حال، جریان زیاد تری نیز صرف کار می شود. هنگام راه اندازی مستقیم موتور از طریق شبکه، موتور تحت ضربه های مکانیکی شدیدی قرار می گیرد، این ضربه ها در کاربردهایی که نیاز به استارت و استپ چندباره ی موتور دارد، باعث کاهش طول عمر موتور می شود. در اکثر کاربردهایی که دارد جریان راه اندازی موتور را به طور کامل حذف کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد