تبلیغات و سرمایه گذاری

در مورد تبلیغات و افزایش سرمایه گذاری شما تولید محتوا میشه

تبلیغات و سرمایه گذاری

در مورد تبلیغات و افزایش سرمایه گذاری شما تولید محتوا میشه

تبلیغات نتیجه بخش

اشتیاق و پشتکار شما را تا رسیدن به اهداف حرفه ای خود راه طولانی خواهد برد. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان شیخ فضل الله نوری ما زمان خوبی را با مشتریان قدیمی و جدید سپری کردیم، در پانل ها و سخنرانی های بسیاری شرکت کردیم و نگاهی اجمالی به صنعت داشتیم. اگر فرصت حضور در کنفرانس را نداشتید - یا جلسه‌ای پشت سر هم جلسه داشتید و نتوانستید در نمایشگاه حاضر شوید - در اینجا برخی از موضوعات اصلی مطرح شده در امسال آمده است.


این ترکیب بسیار قدرتمند است!

بدون اشتیاق، شغل تبدیل به شغل می شود. بدون پشتکار، سفر به اهداف حرفه ای شما ممکن است دست نیافتنی به نظر برسد. برنامه نویسی برای مدتی طولانی موضوع داغ صنعت بوده است، اما امسال مجری تبلیغات محیطی اتوبان شیخ فضل الله نوری چیزی تغییر کرد. به‌ جای چرخش حول و حوش اگرهای برنامه‌ای برای مکالمه به «چگونه» و «وقت» تبدیل شد. هنگام انتخاب یک پلتفرم سمت تامین برای کار با چه مواردی باید در نظر بگیرید؟ چگونه SSP ها با گردش کار فعلی یکپارچه می شوند؟ وقتی شبکه شما به صورت برنامه‌ریزی بفروشد به چه درآمد جدیدی دست خواهید یافت؟ برنامه نویسی دیگر یک مفهوم نظری برای نیست، بلکه یک فناوری است که تا حد زیادی اولین مورد انتظار خود را داشته است. برای آماده شدن، شبکه ها باید زودتر شروع به آماده سازی کنند. یافتن مناسب برای کار با آن و تصمیم گیری در مورد اینکه چه موجودی را در اختیار خریداران رسانه قرار دهید، از اولین گام ها برای مقابله است.


مربی‌ای را پیدا کنید که به او اعتماد دارید و به او احترام می‌گذارید

با علائم دیجیتالی که اکنون در مراکز خرید، فرودگاه ها، گوشه های خیابان شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد و تقریباً هر مکان دیگری که فکرش را بکنید رایج است. رهبران بازار در حال تعیین نوار استانداردهای صنعت هستند، بازیگران بزرگ از طریق ادغام و ادغام نیروها را به هم می پیوندند، و مقدار زیادی از محصولات تکمیلی وارد حلقه می شوند. رقابت در صنعت شدید است.

این بدان معناست که اکنون زمان بحرانی است که نرم‌افزار، سخت‌افزار و سایر تامین‌کنندگان صنعت به دقت استراتژی خود را تجزیه و تحلیل کنند تا اطمینان حاصل کنند که چیزی را ارائه می‌دهند که آنها را از رقبا متمایز می‌کند، از طریق تمایز محصول، رهبری هزینه یا تمرکز بر بازار.

کسانی که به سرعت این مفهوم را اتخاذ می کنند، می توانند از نیاز شکوفا به تبلیغات حداکثر استفاده را ببرند. به گفته نانسی فلچر، مدیر عامل و رئیس در کنار رسانه های دیجیتال به رشد خود ادامه می دهد، در حالی که اکثر اشکال تبلیغات سنتی در محیط پراکنده مخاطب امروزی با هم مبارزه می کنند." زمان بسیار خوبی برای عضویت در صنعت است.

تا دفعه بعد!

اکنون که از همه مهمانی‌ها بهبود یافته‌ایم، پس از طوفان شن، شن‌ها را از موهایمان تکان داده‌ایم و به گوشه‌های خودمان در جهان بازگشته‌ایم، زمان آن رسیده که صنعت دست به کار شود. بین آماده‌سازی برای برنامه‌ریزی‌ها و نوآوری‌ها برای رقابت یک نفره، همه در حالی که درآمدزایی را در ذهن خود نگه می‌داریم، مطمئن هستیم که همه برای مدت کوتاهی مشغول خواهند بود. ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم چه محصولات، خدمات و راه حل های جدیدی را در در سال آینده خواهیم دید.

در یک تجارت مبتنی بر فناوری، اغلب یک پارادوکس ظریف بین فروش و عملیات فناوری وجود دارد. در حالی که یک تیم از شعار «همیشه حق با مشتری است» پیروی می‌کند و به سمت فروش سوق داده می‌شود، تیم دیگر به توانایی‌های عملی فناوری‌های فعلی و موجودی موجودی نگاه می‌کند. حال، وقتی این دو رویکرد با هم هماهنگ نباشند، چه اتفاقی می‌افتد؟


متأسفانه، آنچه اغلب اتفاق می افتد این است که فروش به دلیل زمان پاسخ آهسته با مانع مواجه می شود، یا بدتر از آن، تیم چیزی را فروخته است که ارائه آن به طور غیر ضروری پیچیده است. پل زدن این شکاف بین فروش و عملیات دقیقاً هدف است، یک ابزار جدید مدیریت موجودی و تولید پیشنهاد که هر دو تیم عاشق آن خواهند شد.



با استفاده از یک پلتفرم متمرکز، کارایی را افزایش دهید

هنگام کار با سیستم های خارجی، مانند صفحات گسترده، برنامه ریزان و فروشندگان هر کدام از فضای کاری خود استفاده می کنند که می تواند بسیار ناکارآمد باشد. حتی اگر چندین عضو تیم در حال بررسی موجودی فعلی باشند، همه می توانند قبل از تایید کمپین با مشتری، مطمئن شوند که داده ها به روز هستند. این رویکرد یکپارچه کارایی را افزایش می دهد زیرا اکنون اطلاعات در همه زمان ها در دسترس همه تیم ها است.


بهبود ارتباطات بین فروش و عملیات

از آنجایی که کاملاً یکپارچه شده‌اند، زمان رزرو کمپین فقط باید یک بار توسط فروش وارد شود، نه اینکه تیم‌های زمان‌ بندی به صورت دستی هر جزئیات را پس از تایید رزرو وارد کنند. این نه تنها کارایی را بهبود می بخشد، بلکه الزامات فنی و عملیاتی کمپین ها را بهتر شناسایی کرده و زودتر برآورده می شود. با وجود همه تیم ها در یک صفحه، کل گردش کار راه اندازی کمپین بسیار روان تر است.


افزایش فروش 

الزامات مشتری را به جای ساعت، با موجودی موجود در چند ثانیه مطابقت دهید. فرآیند فعلی می تواند پر زحمت باشد، زیرا برنامه ریزان سعی می کنند بدون کمک ابزارهای خودکار، نیازهای مشتری را با در دسترس بودن فعلی مطابقت دهند. رویکرد خودکار احتمال بسته شدن فروش های جدید را افزایش می دهد و به تیم های فروش زمان بیشتری برای ایجاد روابط با مشتریان خود می دهد. علاوه بر این، هر گونه تغییر درخواستی در زمان بعدی را می توان به سرعت بررسی کرد.


پس از گذراندن نزدیک به 25 سال به عنوان یک شریک ارشد در ارنست اند یانگ، دانا از نردبان ضرب المثل بالا رفت تا مدیر مالی بسیاری از سازمان های پیشرو شود و سرانجام در اکتبر 2015 به پیوست. در حالی که او به موفقیت مالی روزانه کمک می کند، دانا همچنین نقش مهمی در شکل دادن به آینده صنعت ایفا می کند. دانا یک تاثیرگذار کلیدی در توسعه اولین راه حل برنامه ای خاص بود، و همچنان به کاوش در مسیرهایی که در آن و کل صنعت می توانند رشد کنند، بود. به افتخار روز جهانی زن، دانا بینشی در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک زن تجاری موفق و اینکه چگونه زنان دیگر می توانند راه او را دنبال کنند، به اشتراک گذاشت.


روز جهانی زن، دستاوردهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی زنان را جشن می گیرد. چرا این برای تو مهم است؟

روز جهانی زن متعهد به کمک به زنان و دختران برای رسیدن به جاه طلبی های خود است. من خوش شانس بودم که بخشی از شرکت هایی تبلیغات بودم که رهبران آنها در طول زندگی حرفه ای من این را پذیرفته اند. من همچنین خوش شانس بودم که رهبران و مربیانی دارم که به من الهام دادند تا از نظر حرفه ای بهترین باشم. در این مرحله از حرفه‌ام، به دنبال فرصت‌ هایی برای ارائه مربیگری و راهنمایی به زنان جوان حرفه‌ای هستم، زیرا می‌دانم که چقدر می‌تواند برای شکل دادن به آینده شغلی آنها مهم باشد.


برای موفقیت در حرفه خود با چه موانع یا چالش هایی روبرو بوده اید؟ چگونه بر آنها غلبه کردید؟

من واقعاً در طول زندگی حرفه‌ ای خود خوش شانس تبلیغات بودم که مربیانی داشتم که مرا زیر بال خود گرفتند و مربیگری و مشاوره ارائه کردند. از طریق همین مربیان بود که توانستم در مورد موقعیت های دشوار بحث کنم و راهنمایی های ارزشمندی دریافت کنم. هنوز هم امروز، من با مربی خود از در تماس هستم و چند بار در سال با او ملاقات می کنم. در حالی که او بازنشسته است، او یکی از اعضای فعال هیئت مدیره تعدادی از شرکت های دولتی کانادا است و من تا به امروز برای راهنمایی های او ارزش قائل هستم.


افتخارآمیزترین دستاورد حرفه ای شما چیست؟

زمانی که دخترم تنها 18 ماه داشت به عنوان شریک در ارتقاء یافتم. در آن تبلیغات زمان کمتر از 10 درصد از ترفیعات شریک زن بودند، چه رسد به یک زن با خانواده جوان! در راه کوچک خود، من معتقدم که توانستم الهام بخش زنان جوان حرفه ای باشم و الگویی برای نشان دادن آنچه ممکن است باشم. امروزه، رتبه های شریک زن، در حالی که 50 درصد نیست، افزایش چشمگیری داشته است.


منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%b4%db%8c%d8%ae-%d9%81%d8%b6%d9%84-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87/


منبع:

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/


تبلیغات پیش بینی نشده

باگر نتوانستید به آن برسید، ما نکات اصلی را از پانل جمع بندی کرده ایم. توانایی ایجاد آگاهی، تعامل و تراکنش ها را در زمانی دارد که بسیاری از کانال های رسانه ای دیگر کوتاهی می کنند. هنگامی که با اجاره بیلبورد تبلیغاتی در کامرانیه در یک طرح رسانه‌ای یکپارچه ترکیب می‌شود، ثابت می‌شود که دسترسی را افزایش می‌دهد، کمپین را تقویت می‌کند و مشتریان را به تعامل با برندها، چه آنلاین و چه در فروشگاه، سوق می‌دهد.


دسترسی موثر کمپین تبلیغاتی موثر

این کمپین پویا را در سراسر لندن راه‌اندازی کرد که از زمان محلی و پیش‌بینی برای بازتاب غروب شهر استفاده می‌کرد. نشان داده شده است که دسترسی کمپین های اینترنتی را تا 68 درصد و دسترسی کمپین های تلفن همراه را تا 316 درصد افزایش می دهد. مجری تبلیغات محیطی کامرانیه با نمایشگرهایی در قلب مراکز خرید، ایستگاه‌های قطار شلوغ، گوشه‌های شلوغ خیابان‌ها و موارد دیگر، تنها یک تبلیغ این فرصت را دارد که صدها بیننده را به دست آورد. همچنین بسیار هدفمند است، به این معنی که هر تبلیغ در زمان مناسب به مخاطبان مناسب ارائه می شود. کمپین ها را می توان بر اساس مکان، زمان روز، روز هفته، جمعیت شناختی مخاطب و موارد دیگر هدف قرار داد.

چرا کمپین رسانه ای بعدی شما باید شامل دیجیتال خارج از خانه باشد؟


خلاقیت چشم نواز

میدان تایمز بدون نورهای درخشان، جسورانه و نمادین چگونه خواهد بود؟ به یک عنصر اصلی در زندگی ما تبدیل شده است و قابلیت های خلاقانه آن به برندها اجازه می دهد تا داستان خود را به روش های هیجان انگیز و چشم نواز بیان کنند. با صفحه نمایش های بزرگ، محتوای تعاملی و مکان های اصلی، تاثیری ایجاد می کند که کمپین های موبایل و دیجیتال به سادگی نمی توانند آن را بازسازی کنند. در مقایسه با این کانال‌های دیگر، به عنوان کانالی با فناوری بیشتر و خلاق‌تر شناخته می‌شود. شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد دیجیتال خارج از خانه همچنین برای ارائه محیط های تبلیغاتی پویا، هیجان انگیز و مدرن، امتیاز بالاتری نسبت به هر کانال رسانه ای دیگر کسب می کند.

مکمل ایده آل برای آنلاین و موبایل

برای خریداران رسانه‌های دیجیتالی که مایلند کمپین‌های آنلاین و موبایل موجود خود را با مکان‌های پریمیوم و با تأثیرگذاری افزایش دهند، پلتفرم بازاریابی یک رسانه و جریان درآمد کاملاً جدید را باز می‌کند.

انتظار می‌رود تبلیغات دیجیتال خارج از خانه با 13.3% رشد کند تا نشان دهنده 19 میلیارد دلار هزینه تبلیغات سالانه تا سال 2019 باشد. بور اسمیت، مدیر عامل گفت: موقعیتی برای ایجاد امکان دسترسی به مخاطبان در مقیاس بزرگ به صورت برنامه‌ای. ما هیجان‌زده هستیم که این بسته اولیه مخاطب را به خریداران رسانه‌های دیجیتالی که قبلاً ممکن است به دلیل عدم ادغام تبلیغات با موجودی خودکار و ابزارهای خرید، رزرو را در نظر نداشته باشند، تحویل دهیم.»

با معرفی برنامه‌ای، دیجیتال خارج از خانه استانداردهای صنعت خرید رسانه را به چالش می‌کشد. با این حال، مانند هر تغییر دیگری، منحنی یادگیری برای درک واقعی مفهوم وجود دارد. پانلی که توسط میزبانی شد، با هدف کاهش این منحنی یادگیری با ابهام زدایی دیجیتالی خارج از خانه و توضیح اینکه چگونه خریداران رسانه می توانند از این رسانه تبلیغاتی قدرتمند بیشترین استفاده را ببرند، انجام شد.

مدیر توسعه کسب و کار خود ما، استفانی گوتنیک، بحث را رهبری کرد، در حالی که اعضای پانل آندیا کمپبل، شریک و مدیر تجزیه و تحلیل و بینش در و ایان میرم هلشتاین، معاون تعامل دیجیتال در بینش خود را در مورد چگونگی خروجی دیجیتال به اشتراک گذاشتند. خارج از خانه، آینده صنعت تبلیغات را شکل می دهد.

به زبان آنها صحبت کنید

به طور سنتی، صنعت خارج از خانه از یک زبان خاص برای توصیف صفحه نمایش و مخاطبان خود استفاده میکرد، زبانی که مستقیماً به اصطلاحاتی که خریداران رسانه های دیجیتال با آن آشنا هستند ترجمه نمی شد. این بدان معنی است که دیجیتال خارج از خانه به عنوان یک سیلو سرکش تلقی می شود که هرگز کاملاً با سایر همتایان رسانه های دیجیتال خود سازگار نیست.

برای برقراری ارتباط با این مخاطبان جدید، لازم است از اصطلاحات و زبانی که قبلاً برای تبلیغ کنندگان و خریداران رسانه رایج است استفاده کنید. این به آنها کمک می کند تا مزایای بیرون از خانه را درک کنند و رسانه را با کانال های رسانه ای که در حال حاضر روزانه با آنها کار می کنند مقایسه کنند.

«برای رسیدن به حرف صحبت کنید، با قیف و انتساب صحبت کنید. به زبان آنها صحبت کن.» - آندیا کمپبل

ایجاد زبان مشترک اولین گام برای مهار سیلوهای سرکش و اطمینان از ادغام موفقیت آمیز دیجیتال خارج از خانه در دنیای خرید رسانه است.


اجازه دهید اعداد داستان را بیان کنند

افزودن خارج از خانه به کمپین بازاریابی می تواند دسترسی را تا 300 درصد افزایش دهد. با این حال، خارج از خانه از همان آمار دسترسی یک به یک که بازاریابان به آن عادت کرده اند، پیروی نمی کند. این بدان معناست که تبلیغات کنندگان، به‌ویژه خریداران رسانه‌های دیجیتال، لزوماً نمی‌توانند تأثیر واقعی را درک کنند.

«داده‌ها، آدرس‌پذیری، قابلیت اندازه‌گیری چیزی است که بازاریابان به آن اهمیت می‌دهند، به همین سادگی». - ایان 

در حال کار بر روی استاندارد کردن روش های محاسبه دستیابی، تأثیر و سایر معیارها هستند تا مطمئن شوند که می تواند به آسانی مانند رسانه های تلفن همراه، آنلاین و اجتماعی در حال حاضر در یک کمپین قرار گیرد. این به خریداران رسانه ای اجازه می دهد تا نمای 360 درجه ای از کمپین دیجیتالی خود را ببینند.

برای آینده برنامه ای آماده شوید

پیش‌بینی می‌شود که برنامه‌نویسی بیشترین هزینه رسانه‌ای را در سال 2018 دریافت خواهد کرد. با این حال، برای اینکه از این روند حداکثر استفاده را ببرد، خریداران رسانه باید موجودی و فرآیندهای تجاری خود را برای برنامه‌ ریزی تبلیغات آماده کنند. این شامل حصول اطمینان از تطابق زبان و اعداد با آنچه خریداران به آن عادت کرده‌اند و ادغام با برای در دسترس قرار دادن موجودی در اختیار آنهاست.

"وظیفه صاحبان رسانه کمک به اتصال نقاط برای حل مشکلات آنها و ترغیب مردم به درک آنچه این دسته ارائه می دهد است." - ایان میرم هلشتاین

به عنوان اعضای صنعت دیجیتال خارج از خانه، ما همچنین باید به یاد داشته باشیم که خارج از خانه برای بسیاری از خریداران رسانه ای مفهومی جدید است و بنابراین، برای رهبران صنعت مهم است که به گفتگوی برنامه ای بپیوندند. استفاده از در یک کمپین رسانه ای مزایای زیادی دارد و این به ما بستگی دارد که منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%85%d8%b1%d9%86%db%8c%d9%87/

منبع:

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/


تبلیغات منحصر به فرد

با پذیرش برنامه‌ای، پیشرفت‌هایی حاصل خواهد شد. روندهای دیجیتال اجاره بیلبورد تبلیغاتی در احمدآباد مستوفی که در سال 2017 شاهد آن بودیم، پایه محکمی برای رشد آینده در صنعت ایجاد کرد. در واقع، انتظار می‌رود که بازار تابلوهای دیجیتال تا سال 2023 به 32.84 میلیارد دلار برسد. با ادامه این رشد، صفحه نمایش های بیشتری در مکان های بیشتری وجود خواهد داشت که محتوای بیشتری را نسبت به قبل نمایش می دهند. در اینجا برداشت ما از سه روندی است که انتظار داریم این اتفاق بیفتد.


فروش تبلیغات برنامه ای


با اولین صفحه نمایش های موجود برای خرید، برنامه نویسی مجری تبلیغات محیطی احمدآباد مستوفی اولین گام های خود را در سال 2017 برداشت. در سال 2018، با خرید و فروش بیشتر موجودی به صورت خودکار، برنامه نویسی با گام های بلندی پیشرفت خواهد کرد.

نزدیک به 90 درصد از برنامه ریزان رسانه، شرکت تخصصی تبلیغاتی آراد رسانه ها را به صورت برنامه ای خریداری می کنند. با فروش خودکار مستقیماً در خط دید این خریداران قرار می گیرد. مانند سایر صنایع رسانه ای، برنامه نویسی روش خرید فضای تبلیغاتی را متحول خواهد کرد.

همانطور که گفته شد، عرضه باید پاسخگوی تقاضا باشد. صاحبان رسانه‌ها باید داده‌های قابل‌توجهی از مخاطبان را در اختیار خریداران قرار دهند که آنها را در زمین بازی مشابه با سایر کانال‌های دیجیتال قرار دهد. داده‌ها بخش جدایی‌ناپذیر یک کمپین رسانه‌ای برنامه‌ریزی‌شده خوب است و تا زمانی که این اعداد در دسترس نباشند، در حال اجرا نخواهد بود.

پس از انجام این کار، صفحه‌های بیشتری با نصب می‌شوند. اگرچه برنامه‌ریزی جایگزین فروش مستقیم نمی‌شود، اما فرصت خوبی برای اپراتورهای شبکه است تا موجودی خود را به روی نوع جدیدی از خریدار دیجیتال باز کنند.


بخش بزرگتری از کیک بازاریابی را به دست خواهد آورد

از آنجایی که آژانس های رسانه ای بیشتر تأثیر تبلیغات را تشخیص می دهند، مایل خواهند بود بودجه بیشتری را صرف این رسانه کنند. تنها در بریتانیا، انتظار می‌رود که هزینه تبلیغات در سال 2018 به 440 میلیون پوند برسد که نشان دهنده افزایش 20 درصدی است.

با این حال، هنوز تنها درصد کمی از هزینه رسانه های جهانی را در اختیار دارد. برای اینکه سهم بیشتری از کیک بازاریابی را به دست آورد، این به صاحبان رسانه، فروشندگان و مشاوران بستگی دارد که رسانه را در مقابل کانال های دیگر قرار دهند.

رسانه مرتبط، تاثیرگذار و جذاب است، مسلماً بیشتر از رسانه های دیگر. همچنین با برخی از مشکلات اصلی نمایش آنلاین، ویدیو و موبایل که در حال حاضر با آن سروکار دارند، از جمله مسدود کردن تبلیغات و عدم ایمنی نام تجاری مواجه نیست. متقاعد کردن تبلیغ کنندگان به این هدف بزرگ در سال 2018 خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، معاون توسعه کسب و کار ما، استفانی گوتنیک، "مورد مربوط به علامت دیجیتال: نحوه فروش دیجیتال خارج از خانه در برابر رسانه های دیگر" را در و امسال ارائه خواهد کرد.

«اعتماد، ایمنی و شفافیت در سال‌های اخیر بر گفتگوهای رسانه‌های دیجیتال غالب بوده است. پیچیدگی و شفافیت زنجیره تامین، تبلیغ‌کنندگان دیجیتالی خالص را به اندازه 30 تا 40 سنت رسانه‌های فعال برای هر دلاری که خرج می‌کنند، نشان می‌دهد. - باب لیودیس، مدیر عامل انجمن تبلیغات ملی 

با توجه به این موضوع، گزارش دقیق و قابل اعتماد نقش مهمتری در موفقیت آتی ایفا خواهد کرد. اکنون بیش از هر زمان دیگری برای صاحبان رسانه مهم است که شفافیت مورد نظر را برای تبلیغ کنندگان فراهم کنند.

برنامه‌ریزی که به عنوان ساده‌ترین راه برای ارائه تبلیغات مؤثر به مخاطب مناسب مورد ستایش قرار می‌گیرد، اخیراً با شیوه‌های مبهم تجاری همراه شده است. خوشبختانه، صنعت تبلیغات دیجیتال برای بازسازی اصولی که در ابتدا برای آن طراحی شده بود گرد هم می آیند.

از آنجایی که تنها در مراحل اولیه برنامه‌ریزی است، شروع به کار با پای راست با شفافیت کامل نقش بسیار زیادی در موفقیت آن ایفا می‌کند.


امنیت دیجیتال مهمتر از همیشه خواهد بود

با توجه به عمومی بودن شبکه‌های ساینیج دیجیتال، یک دقیقه صفحه‌های خالی یا محتوای تایید نشده می‌تواند نگرانی‌های عمده‌ای ایجاد کند. این دید بالا دقیقاً به همین دلیل است که صفحه های یک گزینه وسوسه انگیز برای مهاجمان است. کنترل تمام جنبه های یک شبکه ساینیج دیجیتال، از جمله سخت افزار فیزیکی، سیستم عامل و امنیت برنامه ضروری است.

در حالی که صاحبان رسانه ها می توانند تمام تلاش خود را برای ایمن سازی شبکه خود انجام دهند، آنها به دنبال همکاری با شرکای هستند که تعهد یکسانی به امنیت دارند. ارائه‌ دهندگان نرم‌افزار و سخت‌افزاری که تحت آزمایش‌های کامل قرار می‌گیرند و گواهی‌ نامه‌های امنیتی را دریافت می‌کنند، تعدادشان افزایش می‌یابد، زیرا اهمیت بیشتری به امنیت و قابلیت اطمینان داده می‌شود.

امانوئل سندرز، متخصص محصولات ما، برای بررسی عمیق‌تر امنیت و اینکه چگونه اپراتورهای شبکه می‌توانند از صفحه‌ نمایش تبلیغات، مشتریان و کسب‌وکارشان محافظت کننده، در نمایشگاه ISE امسال «امنیت تابلوهای دیجیتال: هکرها نیز صفحه‌ نمایش‌های شما را دوست دارند» ارائه خواهد کرد.


محتوای پویا / تعاملی

محتوای پویا پاسخگو و خلاق غالب خواهد بود

از آنجایی که تبلیغ‌ کنندگان بیشتری به دنبال هستند تا کمپین چند کانالی خود را تقویت کنند، سال 2018 سال دیگری از خلاقیت خواهد بود.

محتوای تعاملی یکپارچه‌سازی داده‌ها، تشخیص چهره و واقعیت افزوده تنها تعدادی از ابزارهایی هستند که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کنند تا داستان‌های برند خود را بهتر با مصرف‌کنندگان به اشتراک بگذارند.

با این فناوری در حال تکامل، محتوای واکنش‌ گرا تبلیغات و خودکار رایج‌ تر می‌شود و با این اتفاق، یک تبلیغ ویدیویی ساده مانند گذشته به خوبی نخواهد بود. این بدان معنی است که صاحبان رسانه باید مطمئن شوند که شبکه آنها آماده حمایت از هر تلاش خلاقانه است. زمان‌بندی انعطاف‌پذیر، محرک‌های محتوای پویا و یکپارچه‌ سازی داده‌ها در زمان واقعی برای هر شبکه ضروری خواهد بود.


شهرهای هوشمند و کیوسک های دیجیتال مورد توجه قرار خواهند گرفت

مفهوم شهرهای هوشمند زمانی متولد شد که شرکت‌های فناوری و دولت‌های شهری با هم متحد شدند تا زندگی میلیون‌ها شهروند را از طریق تحول دیجیتال و فناوری پیشرفته بهبود بخشند.

هر تعاملی، از استفاده از سیستم رهیاب گرفته تا اتصال به وای فای عمومی رایگان، ردیابی و ثبت می شود. با این حجم فراوان داده، امکاناتی برای تبلیغات بیش از حد هدفمند پدیدار خواهد شد.

شهرهای هوشمند برای ایجاد شبکه خود به دنبال بیش از ارائه دهندگان فناوری هستند. آنها به دنبال شرکای استراتژیک خواهند بود که نیازهای آنها را درک کنند و بتوانند از تجربه و دانش دیجیتالی خود برای تغییر جوامع خود استفاده کنند. همانطور که اولین شهرهای هوشمند به تغییر شکل زندگی شهری ادامه می دهند، شهرهای بیشتری نیز از این روند پیروی خواهند کرد. اکنون زمان آن است که صنعت درگیر شود.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%ad%d9%85%d8%af%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%b3%d8%aa%d9%88%d9%81/